Ma olen tegelenud graafilise disainiga viimased 13 aastat. See on olnud mu hobi alates põhikooli lõpust ja õnneks on mul olnud võimalus see ka hiljem realiseerida töömaailmas. Ma olen ise õppinud ja ma õpin seda pidevalt ka veel edasi, sest tegemist on muutuva maailmaga, kus disainis on eri trendid ja ka programmide võimekuses toimub pidev areng. Olen varasemalt töötanud ka reklaamkujunduse ettevõtte kus tegelesin nii ettevalmistavas disaini poolega, kui ka paigaldusega. Seega on mul kogemus protsessis kliendi ideest kuni paigalduse esinevate probleemideni.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Enamasti sõltub hind sellest kui süvitsi on vaja projektiga minna. Mõne projektiga on kliendil kindel soov saada midagi kindlat ja hind on madalam. Sageli on aga pigem olukord teine, kus olemas on suund, kuid isegi konkreetne idee puudub. Sellisel juhul väljendub kõik ka hinnas.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Milline on nende enda idee?
Millised on eelistatud värvid?
Milliseid lisasid on vaja teha kujunduse juurde? (näiteks visiitkaart, FB cover, flaier vms)
Millises eelarve klassis planeeritud töid tellida?
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
Enamasti algab protsess tööde läbirääkimisega ja tööks vajalike detailide kokku leppimisega. Peale seda saab teha kliendile hinnapakkumuse ja kui pakkumine on sobiv saab alustada töödega. Töö ajal on võimalik näha protsessi ja teha muudatusi.
Teenused ja hinnad
Lühiinfo