Tänu eelnevale pikale töökarjäärile ja saadud tööalastele ning isiklikele kogemustele saan inimesi aidata mitmetes asjades. Nimetaks neid üldiselt: - Isiklik Elukorralduse Abistaja (Personal Life Assistant) - Apple arvutite ja seadmete abi: optimaalne hankimine, tarkvara ja rakenduste paigaldus ning uuendus, ühendamine muude seadmetega, probleemide lahendamine - Arvutiabi muudes kasutajaküsimustes.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Teenuse hinna lepime kokku eelneva vestluse alusel, milles katsun selgusele jõuda, mida täpselt tuleb teha.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Meeldiv on, kui ülesanne on hästi läbi mõeldud ja selgelt esitatud.
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
1. Vestlus tööülesande täpsustamiseks.
2. Täpne kokkulepe
3. Töö täitmine
4. Töö vastuvõtmine-aktsepteerimine
Teenused ja hinnad
Lühiinfo