Olen enam kui veerandsada aastat tegutsenud ajakirjaniku ning turundajana, keskendudes peaasjalikult sisuturundusele ja erinevate kommunikatsiooniprojektide läbiviimisele. Ettevõtjana on mind vaimustunud Do-It-Yourself (DIY) Marketing ehk tee-ise-turundus, mille abil saab teha odavaid kuid edukaid turunduskampaaniaid. Sisuturundustekstid, fotod, videod, DIY ja Facebooki turunduskampaanid - need on märksõnad, mida ma oma klientidele pakun.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Teenuse hind sõltub Teostaja poolsest ajapanusest ning Tellija ja Teostaja vahelisest koostööpikkustest. Mida pikem ja sujuvam koostöö, seda madalam on teenuse hind.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Peamine küsimus on MIKS? Mis on Tellija eesmärk, mida ta soovib saavutada? Kui Tellija on sellele küsimusele ise vastuse leidnud, siis edasine on ainult vormistamise küsimus.
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
Koostöö uue kliendiga algab kohtumisest, mis toimub kaasaega arvestades veebi teel ning kus Teostaja tutvub Tellija ootustega ning pakub omapoolseid lahendusi. Kuna alati ei pruugi koostööks minna, siis on taoline esmakonsultatsioon ensestmõistetavalt tasuta.
Teenused ja hinnad
Lühiinfo