Olen raamatupidamise ja finantsmaailmaga seotud olnud kuus aastat. Hetkel on minu klientideks mikroettevõtjad. Raamatupidamisbüroos töötades puutusin kokku ka suuremate ettevõtetega, kuid siis olin rohkem seotud vaid andmete sisestamise ja maksuaruannete koostamisega. Eelistan tööd teha tehnika vahendusel ja oma kodus. Küll aga võime reaalses elus kohtuda tutvumiseks, paberite üleandmiseks jm vajalikuks jutuks.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Ostu- ja müügiarvete kogusest; deklaratsioonide vajalikkusest jm.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Millega ettevõtte tegeleb? Kas on vaja andmesisestusteenust või raamatupidamist? Kas tegu on ühekordse huviga või on kaalumisel pikem koostöö? Kas ettevõtte on km-kohustuslane? Kui palju on keskmiselt oste/müüke kuus (tk, mitte summa)? Kas on töötajaid?
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
Eelistan asju ajada elektroonselt, seega arutaksime, kuidas see mõlemale osapoolele mugavaks teha. Tutvume, räägime oma kogemustest ja ootustest koostööle. Arutame läbi mahud ja tähtajad.
Teenused ja hinnad
Lühiinfo