Olen 31-aastane naine, ema, elukaaslane, kaitseliitlane... Usun, et kõik on võimalik ja väljapääsmatuid olukordi ei ole olemas. Olen virtuaalassistendina tegutsenud juba aasta ning sündmuste korraldamine on salajane kirg juba väikesest lapsest saadik. Minu taust on hariduselt väga värvikas, kuid see on andnud palju kogemusi võimalust vaadata asju erinevatest vaatenurkadest. Olen õppinud sekretäritööd ja reisikorraldust kutsekoolis, kuid kõrghariduselt olen hoopis päästeteenistuja. Iga asi õpetab ja kõik tegemised ning läbielamised tuleb kaasa võtta kui võidu ja kogemusena.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Minu teenuse hind sõltub:
1) töö kiireloomulisusest
2) aja kulust
Lisaks mängib rolli asjaolu, kas pean kliendiga kohtuma reaalelus või mitte. Kas pean ise minema kliendi juurde või mitte.
Töövahendite eest hoolitsen ise, seega on iga hinna sees ka vahendite väike amortisatsioon.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Sõltuvalt teenusest, võteakse kliendiga kindlasti ühendust, et leida
kliendile parim lahendus.
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
Olulisel kohal on kommunikatsioon ja tagasisidestamine, et oleks ühtne mõistmine.
Teenused ja hinnad
Lühiinfo