Olen kodukontoris töötav raamatupidaja ja väga paindliku ajakavaga. Oman kümneaastast kogemust raamatupidamise valdkonnas, spetsialiseerunud väike- ja mikroettevõtetele.
Millest võib sõltuda minu teenuste hind?
Võtan nii ühekordseid kui ka igakuiseid töid. Teenuse hind selgub töö keerukuse ja mahu hindamise tulemusel.
Millistele küsimustele vastamiseks peaks klient olema ühendust võttes valmis?
Millega Su ettevõte tegeleb? Kas ettevõte on alustav või juba toimiv? Kas soovid konsultatsiooni, aastaaruannet või igakuist raamatupidamisteenuse osutamist? Kas müügiarveid soovid ise teha? Kui palju on kuludokumente? Kas ettevõttes on töötajaid?
Milline näeb välja tavapärane tööprotsess uue kliendiga?
Teenuse mahu ja hinna välja selgitamiseks kõigepealt põgus vestlus ülaltoodud küsimuste põhjal. Kui on soov koostööks, siis edasine vestlus rohkem sisuline. Suhtlus meili, messengeri või telefoni teel, võimalik kokku leppida konsultatsiooniks kohtumisi. Dokumentide edastamine Onedrive/Costpocketiga.
Teenused ja hinnad
Lühiinfo